تاریخ : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394
کد 88

کنفرانس خبری بعد از بازی هفته سوم از مسابقات فوتسال بین رشته ای موسسه آموزش عالی اسوه

کنفرانس خبری بعد از بازی هفته سوم از مسابقات فوتسال بین رشته ای موسسه آموزش عالی اسوه برگزار گردید. اکبر مصطفایی: آقای اکبر مصطفایی کاپیتان تیم گلشن اسوه در نشست خبری گفت: ابتدا از تیم داوری این دیدار انتقاد شدید دارم آقای مصطفایی به اشتباهات زیاد داوری این دیدار اشاره کرد و فرمود: در حالیکه توپ فاصله زیادی با خط دروازه داشت و داور وسط این دیدار، در صورتی که فاصله زیادی با دروازه داشت این موقعیت را گل اعلام کرد و با توجه به اینکه کمک داوران به گل و خط دوازه نزدیک بودند هردو این گل را مردود اعلام کردند و داور وسط این دیدار نیز گل را مردود اعلام کرد وی در ادامه گفت:امیدوارم دیگر با این مشکلات مواجه نشویم. آقای مصطفایی در خصوص حاشیه داشتن تیمش گفت: بسیاری از تیم های بزرگ دنیا هم حاشیه دارند ولی قرار نیست با این موضوع ها تیم نتیجه نگیرد وی در ادامه گفت:این حاشیه هم حل می شود....... بقیه در ادامه مطلب

کنفرانس خبری بعد از بازی هفته سوم از مسابقات فوتسال بین رشته ای موسسه آموزش عالی اسوه برگزار گردید.اکبر مصطفایی: آقای اکبر مصطفایی کاپیتان تیم گلشن اسوه در نشست خبری گفت: ابتدا از تیم داوری این دیدار انتقاد شدید دارم آقای مصطفایی به اشتباهات زیاد داوری این دیدار اشاره کرد و فرمود: در حالیکه توپ فاصله زیادی با خط دروازه داشت و داور وسط این دیدار، در صورتی که فاصله زیادی با دروازه داشت این موقعیت را گل اعلام کرد و با توجه به اینکه کمک داوران به گل و خط دوازه نزدیک بودند هردو این گل را مردود اعلام کردند و داور وسط این دیدار نیز گل را مردود اعلام کرد وی در ادامه گفت:امیدوارم دیگر با این مشکلات مواجه نشویم. آقای مصطفایی در خصوص حاشیه داشتن تیمش گفت: بسیاری از تیم های بزرگ دنیا هم حاشیه دارند ولی قرار نیست با این موضوع ها تیم نتیجه نگیرد وی در ادامه گفت:این حاشیه هم حل می شود. حسین سرتیپی: آقای حسین سرتیپی کاپیتان تیم کامپیوتر اسوه در نشست خبری گفت: نظر به اینکه این بازی بازی بسیار حساسی بود در عوض داوری بسیار ضعیفی را شاهد بودیم. آقای سرتیپی در ادامه گفت: جدا از بحث اشتباهات داوری، تیم کامپیوتر در این دیدار یکی از بهترین بازی هایش را به نمایش گذاشت و امیدوارم با گذشت زمان از این بهتر هم باشیم. آقای سرتیپی در خصوص اینکه چند تیم به مرحله بعدی صعود کند؟ فرمود: برای ما تیم منتخب اسوه خیلی مهم است و به نظر شخص بنده اگر 2 تیم به مرحله بعدی صعود کند زمان کمی برای مسابقات بین رشته ای صرف می شود و سرمربی و دیگر کادرفنی این تیم بهتر می توانند برای مسابقات بین موسسه ای استانی آماده شوند.

کنفرانس خبری بعد از بازی هفته سوم از مسابقات فوتسال بین رشته ای موسسه آموزش عالی اسوه برگزار گردید.

اکبر مصطفایی: آقای اکبر مصطفایی کاپیتان تیم گلشن اسوه در نشست خبری گفت: ابتدا از تیم داوری این دیدار انتقاد شدید دارم آقای مصطفایی به اشتباهات زیاد داوری این دیدار اشاره کرد و فرمود: در حالیکه توپ فاصله زیادی با خط دروازه داشت و داور وسط این دیدار، در صورتی که فاصله زیادی با دروازه داشت این موقعیت را گل اعلام کرد و با توجه به اینکه کمک داوران به گل و خط دوازه نزدیک بودند هردو این گل را مردود اعلام کردند و داور وسط این دیدار نیز گل را مردود اعلام کرد وی در ادامه گفت:امیدوارم دیگر با این مشکلات مواجه نشویم. آقای مصطفایی در خصوص حاشیه داشتن تیمش گفت: بسیاری از تیم های بزرگ دنیا هم حاشیه دارند ولی قرار نیست با این موضوع ها تیم نتیجه نگیرد وی در ادامه گفت:این حاشیه هم حل می شود.

حسین سرتیپی: آقای حسین سرتیپی کاپیتان تیم کامپیوتر اسوه در نشست خبری گفت: نظر به اینکه این بازی بازی بسیار حساسی بود در عوض داوری بسیار ضعیفی را شاهد بودیم. آقای سرتیپی در ادامه گفت: جدا از بحث اشتباهات داوری، تیم کامپیوتر در این دیدار یکی از بهترین بازی هایش را به نمایش گذاشت و امیدوارم با گذشت زمان از این بهتر هم باشیم. آقای سرتیپی در خصوص اینکه چند تیم به مرحله بعدی صعود کند؟ فرمود: برای ما تیم منتخب اسوه خیلی مهم است و به نظر شخص بنده اگر 2 تیم به مرحله بعدی صعود کند زمان کمی برای مسابقات بین رشته ای صرف می شود و سرمربی و دیگر کادرفنی این تیم بهتر می توانند برای مسابقات بین موسسه ای استانی آماده شوند.


آلبوم تصاویر دانشگاه اسوه

  • نوشته شده
  • در سه شنبه 22 ارديبهشت 1394
  • توسط حامد فرحان
captcha refresh